Dålig nattsömn

I natt hade jag nog världens sämsta nattsömn.
Vred och vände mig också tänkte jag på en jäkla massa onödigt skit.
Kunde inte somna och när jag väl somna så vaknade jag efter ett tag igen.
Jag sov helt oroligt hela natten.

Jobbade till 16.45 sen åkte jag till polisen för att fixa pass.
Jag var ju så duktig och tappade mitt förra året.
Absolut inte le och visa tänderna och öronen ska synas.
Det kan ju inte bli något annat än en kass bild.

Det blev ingen träning idag.
Antar att  min dåliga nattsömn gjorde så att jag fick huvudvärk när jag kom hem.
Vilket gjorde att jag inte kände för att slänga i mig maten och stressa iväg till träning. Men jag får ta de på torsdag istället.
Om jag nu kan träna vill säga.

  

Slänger upp två bilder som jag tog i söndags.
Seg dagen efter, men inget slitet hår med utväxt längre :)


Kommentarer
Postat av: My

PUDDING-EMMA =) saknade dig igår. se nu till o sova inatt hjärtat :)Pussis

Postat av: Åsa

Fina bilder i en fin lägenhet!! ;=) Älskar dig syrran. Kram.

2008-04-09 @ 15:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback