Då var det måndag igen

Denna måndagen har faktiskt inte känts lika tung som måndagar brukar vara.
Kanske att det beror på detta enormt fina vädret?
Man blir helt enklet bara så glad.

Var sjukt trött i morse så det fick blir mysbyx dag idag.
Dagen på jobb gick enormt snabbr, vet inte riktigt var tiden tog vägen.
Lunchade ute i solen och det är bara så jäkla juvligt.
Fast Petra den sömngöken somnade :P

Sedan fick jag sms av Natti och hon ville käka sushi.
Hade ju tänkt att bara åka hem och lägga mig tidigt eftersom jag var så trött i morse.
Men då blev jag så jäkla sugen.
Först käkade vi sushi sedan blev det glass :)
Mycket gott var det!

Sen så åkte vi hem till Tina och kollade på Anna Phil och American Idol.
Man borde göra mer sånt här mitt i veckan, jag är alltid så lat och åker bara hem efter jobb.
Det måste jag verkligen ändra på, men man blir ju mycket piggare nu när värmen kommer.

Nej, nu är det dax att skalla kudden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback