Börjar bli gammal?

Äntligen fredag, den bästa dagen på hela veckan.
Fast jag har inte riktigt lyckats hitta den rätta fredags känslan.
Och nu är det till och med lördag.

Efter jobbet så gick jag och Petra och fikade.
Vi satt ute på espresso house med vars en filt och snackade och tittade på människor. Det gick förbi en hel del som man kände också så det var kul.
Vi såg nog dom mest konstiga frisyrerna och färgerna på folks hår.
Det finns verkligen massa olika människor.
Riktigt kul var det att bara sitta och kolla på alla som gick förbi.
Det var min höjdpunkt denna fredagen :)

Sen så orkade jag inte åka in igen och förfesta med Petra och hennes vänner.
Jag var inte alls festsugen. Hade bara velat ta en drink och sitta på en bar och snacka skit. Det är alltid jag och Josse som brukar göra det, men den grisen åker till Turkiet i morgon bitti.
Fast jag vet inte ens om jag hade orkat det, för var riktigt trött när jag kom hem.

Sen känns det som att det alltid blir det samma.
Sitter ett gäng och förfestar, man blir full och sen går man ut och dansar.
Har alltid skitkul, men känns som jag tröttnat lite faktiskt.
Det händer aldrig något nytt det är helt enkelt alltid det samma.
Men jag har mina små perioder då jag känner så, men det kanske behövs en liten förnyelse.
Eller så är det bara jag som känner en viss saknad just nu.
Eller så håller jag kanske på att bli gammal?

Fast det kan ju vara ganska skönt att ta det lungt ibland.
Jag får nog tillbaka mitt partyhumör snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback