Aptrött

Klockan ringde 05.15 i morse och det kommer sen att göra imorgon också.
Usch och piii vad tridigt det är egentligen.
Ska jobba in 8 h nu så jag blir ledig den 2 maj.

Sen så var det bara 2 grader ute när man gick till bussen.
Svårt att veta vad man ska ha på sig, för sen är det ju varmt när man ska hem.
Riktigt härligt väder har det varit, men dom säger att det ska ta slut imorgon.
Hoppas inte det, jag vill ju att det ska vara fint till helgen.
Men vi får väl se helt enkelt :)

Något som är bra är att min förkylning nog är på väg bort
och att min andning varit bättre de senatse dagarna.
Det är bra, men jag ska inte ropa hej i förrän jag är över bäcken.

Jag har varit aptrött hela dagen och när jag kom hem,
men konstigt nog så är jag inte det nu längre.
Typiskt!

Fast jag får väl lägga mig nu ändå.


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Godnatt!

Postat av: My

hjärtat.. träningarna är inte lika roliga utan dig.
Miss you.
Puss

2008-04-24 @ 23:21:14
URL: http://myssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback